Strona główna|O naszej metodzie

O naszej metodzie

Przez prawie 100 lat pracy testowaliśmy wiele różnych metod i narzędzi nauki języka angielskiego.
Bazując na naszych doświadczeniach – opracowaliśmy kilka filarów naszej pracy.

1

Języka angielskiego uczymy kompleksowo, bez zaniedbywania obszarów

W naszej pracy łączymy naukę mówienia, słuchania, gramatyki, pisania i czytania. Dbamy o równowagę między tymi obszarami i nie wyróżniamy żadnego z nich. Pracujemy tak, by uczniowie wiedzieli skąd bierze się dane zjawisko językowe, a także by nie utrwalali błędów.

2

Uczymy dobrze, nie szybko

W naszej pracy łączymy naukę mówienia, słuchania, gramatyki, pisania i czytania. Dbamy o równowagę między tymi obszarami i nie wyróżniamy żadnego z nich. Pracujemy tak, by uczniowie wiedzieli skąd bierze się dane zjawisko językowe, a także by nie utrwalali błędów.

3

Korzystamy ze sprawdzonych podręczników i materiałów

W naszej pracy łączymy naukę mówienia, słuchania, gramatyki, pisania i czytania. Dbamy o równowagę między tymi obszarami i nie wyróżniamy żadnego z nich. Pracujemy tak, by uczniowie wiedzieli skąd bierze się dane zjawisko językowe, a także by nie utrwalali błędów.

4

Efektywna nauka trwa także po zajęciach

W naszej pracy łączymy naukę mówienia, słuchania, gramatyki, pisania i czytania. Dbamy o równowagę między tymi obszarami i nie wyróżniamy żadnego z nich. Pracujemy tak, by uczniowie wiedzieli skąd bierze się dane zjawisko językowe, a także by nie utrwalali błędów.

5

Informacja zwrotna to podstawa dobrego działania

W naszej pracy łączymy naukę mówienia, słuchania, gramatyki, pisania i czytania. Dbamy o równowagę między tymi obszarami i nie wyróżniamy żadnego z nich. Pracujemy tak, by uczniowie wiedzieli skąd bierze się dane zjawisko językowe, a także by nie utrwalali błędów.

Zapraszamy do współpracy lektorów języka angielskiego
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: szkola@metodysci.pl

Masz pytanie? zapytaj nas mailowo lub telefonicznie

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.